...on vähehaaval ka muud...

...peale aianduse nokitud. Tõsi, vähe aga eks aeg kipub ikka aina enam sinna aeda minema.

eelmises mudrupostituses näitasin millise uhke sokikudumise raamatu ma ostsin ja nüüd on mul ka silmuskudumine. Anni ja Lagle kinkisid. Nii armas neist. Ka see on väga väärt raamat.

Mõned niisama lauajupid tulid ka vahepeal.

Päikese peegel

Aprill

Aedniku unenägu I

Ka aukudega lauad said lõpuks valmis. Tänu sellele, et Ülol on muula kannatus mida minul pole. Midagi nii väikest nagu need auguvitraažid mina teha ei suuda. Mul on selline tõtlik närvikava 😃 Ok, natuke teipisin ja augu jäljendid võtsin ja tegin sinna paar kriipsu. Aga tulemusega olen täitsa rahul. 

Kui ma kunagi sain selle auguga laua ( oi ammu) ma teadsin kohe, et see nõuab vitraaži. Millegipärast asi venis ja läks tegemiseks alles siis kui veel 2 sellist lauda millede tähtsaim osa on auk tulid. See esimene sai kahepoolse pildiga ja ripub nüüd laes, sest ma ei suutnud lõpuni valida õiget poolt. Nii läksid mõlemad pooled pintsli alla
Allikavalvur

Tulehoidja

Tähtsad vanamehed mõlemad.

Sinise puhkemine

Suurem hoiab väiksemat

Peaaegu oleks unustanud.
Hingelind (lähedalt ja kaugelt)

Kui on vihmapüha siis kassid võtavad seda väga tõsiselt. Voodi on nii suur, et need 3 väikest nutsakat mahuvad lõdvalt.

Heegeldamisega (ikka see semi-free style) läheb aeglaselt. Suveks peaks siiski valmis saama. Suurem osa juba on.


2 kommentaari:

  1. Oo, vitraaz oksaaukudes, väga äge!
    Olen jätkuvalt su laudade fänn. :)
    Ma ei tea kuidas kolm kassi mahutuvad, kuid üks kass võtab juba pool inimese ruumi. Kui kaks on, siis nagu polegi väga rohkem. Ilmselt see esimene oskab mehemoodi laiutada. :)

    VastaKustuta
  2. Ägedad pintseldused ja veel vitraaziga,super!

    VastaKustuta