...püüti lõksu vaenlane...

...eksa ikka mutt. ja see oli ikka erakordselt ülbe eksemplar. Võttis saba selga ja tuli vanast pargist padinal tiigi veert mööda ja otse tahaaeda välja. Jõudis paari päevaga käia läbi kogu aia. Välja nägi see nii nagu oleks neid olnud vähemalt 100. Viis lõksu põhimagistraalile ja sinna ta läks. 

22.07
Päike (selline vastik ), äike (selline leebe, lähedal aga mitte kohal), vihm (selline mõttetu, rikkus ainult päeva aga mingit erilist kastmise efekti nüüd küll ei omanud).
Pildistasin hostasid ja sõnajalgu, et reaalsus ja oletused taas kokku sobituks. Esimene õitsemine taas ühel neist paljudest liiliatest, mis ma suutsin kevadel kokku kraapida. Suur osa veel alles tulemas ja see on tore.
´Pink Flight ` minu silma jaoks pigem punane, selline tugevam vaarika värv ehk

täpitud kellukas Campanula punctata õilmitseb vaatamata sellel, et olen juba aastaid püüdnud seda aiast välja pukseerida ja otsustasin, et enam ei ürita juba kasvõi austusest nii visa hinge vastu

maarja-sõnajalg Dryopteris filix-mas Barnesii ja hommikune haldjaudu

Peale seda täiesti mõttetut vihma ja teisi askeldusi vuntsisin kasvukat. Ülo käis jälle katsumas, et ega ometi mõni viinamari süüa juba sünni 😉 ja seal askeldades meenus mulle järsku, et suvi on sealmaal kus soolaube süüakse. saatsin Ülo viinamarjade juurest sujuvalt oaluurele. Ja loomulikult on juba viimane aeg põldube nii potti kui kappi panna
tundub olema vau kui palju aga tegelikult on vaid väike lapike
23.07
Hommik ja ennelõuna suhteliselt vastik, liiga soe ja niiske. Kui lõunast tuuled puhuma hakkasid läks lahedamaks. Rohimise tempo tõuseb 😃 Loodan ikka veel, et saan nädalavahetuseks aia enam-vähem korda ja lootus pidigi viimasena surema. Reaalsus on see, et ega saa küll 😏 Aga ega siis sellepärast saa lasta tujul langeda või nagu mu isa ikka tavatses lausuda, et ei sellepärast kustu päike vaid paistab nii kui ennegi.
vau, vot ! Veronica ´Marietta `seemik tervitab Tsiili

sillkübaraid Echinacea tuleb muudkui juurde, ei oskagi enam öelda, kas tegu on ´Fatal Attraction`i endaga või tema seemikuga

ees hewlewwenium ´Moerheim Beauty `ja taga hakkab sättima ´Blue Paradise `

Kevadel ostsin Balmy nonardasid. Esimesena avas õie
´Balmy Purple 

koi-vägihein Verbascum blattaria on üks minu salaarmastus, kaheaastane, lasen sel ikka külvata ja siis jätan mõne taimekese, et ikka igal aastal õitseks

harilik kukesaba Lythrum salicaria on minu teine salaarmastus, onju võluv sabadik

flokside aeg on käes aga eelmise aasta põud annab mu flokside juures kõvasti tunda. Olenevalt kasvukohast. Tore veidrik on igati naksis.
Phlox ´Butonik `

Ka minul on nüüd ravim varnast võtta. Kollektiivi mõjud 😃
´Aspirin `

Üldiselt on hostadse, eriti rikkalikult õitsvate õied üks tüütus aga on ka erandeid. Veel üks hosta mida õitsemine kaunistab.
´Purple Passion `

ja kaugelt kerges õhtupäikeses või ka mõni tüütus päris tore välja näga

ah, ja. Terekassi kolisime lahkunud siberi kontpuu ´Elegantissima asemele.


2 kommentaari:

  1. Tühja sest umbrohust, las midagi ometi jääb maha ka, muidu saame kompleksid jne, mul pool aeda veel rohimata. :D
    Põhiline, et sa ise puhanud ja rõõmus oleksid.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh, ära muretse, minu rohimine tähendabki seda, et pool jääb maha :) j no kas ma kunagi olen mitterõõmus olnud :D

      Kustuta