...meie mõtleme aga jumalad naeravad...

 ...ja eelmises pajatuses uhkelt lubatud aiahooaja algus vajub vist üldiselt aprilli. 

15.03 Tuul möllab juba eilsest saadik aga kraadid on küll isegi öösel plussis. Lubatakse vihma kuigi ilmakaardilt võis selgelt näha, et meil võib see vihm vabalt vahele ka jääda. Me lihtsalt elame kuidagi eriti kuivas kohas ja mina nimetaks (kui muidugi oleks minu võimuses) Kriimani küla Kuivandiks. Või vähemalt selle osa sellest hiiglaslikust hajakülast, mis alailma kuivale jääb.        

Eile sain veel ühe kunstikatsetusega maha. Vist. Sõps ütles, et on valmis aga mina nii kindel ei ole.

Varakevadine

18.03 Tere talv. Paar sooja (niivõrd kuivõrd) päeva ja eriti veel ööd tekitasid juba tõsise kevadpalaviku aga vaatamata minu optimistlikule lootusele, et lumi meie kanti ei jõua, jõudis see siiski, öösel, salaja. 

Eile (17.03) kooserdasin veidi aias ja tegin mõne pildi. Esimesed vapramaist vapramad on õied lahti löönud. Magasin muidugi maha selle aja kui päikene paistis  aga täna olen endale tänulik, et ma ikka läksin ja tegin.    Õitsejaid ikka väga vähe ja eks nüüd jälle pidur peal. Kõige vapramad siis.
Kaks ilmselgelt väga tublit lumikellukese sorti. Kui juba minu aias elus on siis peavad tugevad olema. Meil siin väga ei taha need elada. Liik ikka paljuneb tasapisi siia ja sinna. Asi seegi ja üldse meeldivad mulle rändava eluviisiga varakevadised.
´Wasp `

´Blewbury Tart `
Märtsikellukesel ka esimesed õied

Nii paljud postitavad FB-s lumerooside tärkamist ja õisi. Meil pole iial lumeroosid varakevadel õitsema hakanud. Ainult must lumeroos ja seegi sel aastal alles nuppude tasemel
Helleborus niger

Krookustest ka enamus alles talveunes. 
Gargari krookuse nuppu andis otsida, See peaks küll juba rohkem õisi näitama

Alpikannid tunduvad kõik alles olema. Kõik kevadised igatahes. Õied on sel aastal kiduravõitu

Lumekupud on vist kõigil juba peenrad vallutanud. Meil ka üks tulema hakanud lõpuks
Eranthis x tubergenii aed-lumekupp

Võrkiiriste ninakesi on. Aga üks sort on eriti varajane
Iridotictyum `North Star `
Kassid ei kasva peenras. nemad kasvavad kaisus, Lõvi üldiselt ões üksinda ei käi. Ikka koos inimesega.

Paar lõuendit olen ka ära veel määrinud. 
sellega on selline värk, et ma pole justkui rahul ja on täitsa suur võimalus, et muudan mingil ajal õite värvi

tulbid lumes

Nüüd on küll selline huvitav lugu, et peale eelmist postitust alustasin kohe jätkuga nagu üks korralik päevikupidaja ikka ja siis alustasin järgmise jätkuga ja nüüd on kaks jätku. Aga ma ei viitsi nüüd seda asja eriti parandama hakata ja lasen siis esimese jätku lendu . Kuu lõppu jääb siis ikka üks jätk ainult.

6 kommentaari:

  1. Lumikellukestega pilt on jumalik! Nii äge

    VastaKustuta
  2. Ilus hall lõvi ja elulõngamaal on äge. Kevad on juba meil ka kohal.

    VastaKustuta
  3. Hall lõvi kõlab haruldusena :) Aga ilmatuma äge tüüp on :D, aitäh kiitmast kuigi ma tahaks hirmsasti neid elulõngu ümber teha

    VastaKustuta
  4. No mulle ka see esimene pilt väga meeldib - no mõistagi - lumikellukesed! Ja krookused on ka alati armsad! Üldse vahvad värvid on sellele kokku saanud!

    Uus talv päris ehmatas ja tundus isegi pisut tülgastav, nii palju ja pikalt on teist olnud!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mõistagi lumikellukesed, need teevad vist küll ka kõige karmima südame hellaks :D Aitäh

      Kustuta