...olen mõlgutanud...

 mõtteid nii ja naa, et kas ja kuidas või miks ja mida kirjutada kui üldse. Aiajutust hakkab  varsti aasta saama ja kas minust selgi hooajal aias asja saab olema on veel kahtluse all. Kui eriti hästi läheb siis poolest suvest ehk. 

Eks ta ole ! Nüüd on mu ajaloos nii suur lünk, et seda täita nagu ei oskagi. Meeletult raamatuid, haiglavoodit, invaliiiditsemist ja hullu pead valuvaigistitest. Käsitööd ka aga mitu projekti on erinevatel põhjustel pooleli. Plaan palju sokke kududa hääbus kahte paari.



Üsna segastel asjaoludel liitumised ühistellimistega. Ma veel muidugi ei tea kes need taimed istutab aga küllap Ülo aitab. Ega neid palju pole. Seemned ja mullad on ka tellitud. Vahepeal ju läks juba kevade moodi. Esimesed lumikellukesedki õitsemas. Täna on aga suur tali tagasi ja ega mul selle vastu midagi ole.

Enne teisele seljaopile minekut valmistasin ette mõned lauad ja kui koju sain siis said neile pildid peale. Kassid mu unedest on selle rea nimi 😃









 

Õues on tuisk ja selle talve suurimad hanged. Ei ole märts veel kevadekuu. Mulle sobib. Selline arglik postitus, näis mis tulevik toob. Loodan ikka aiajuttu ka kirjutama hakata. Kunagi.

6 kommentaari:

  1. Suurepärased pildid! Ma armastan ka kasse :D

    VastaKustuta
  2. Kassiseeria on puhas kuld viimane kui üks ja selliseid peeneid sokke ei oskaks mina iialgi teha, sobiks raamatu "Eesti rahvarõivad" illustratsiooniks. On rõõm sinust ja su töödest kuulda. Kui käed juba selliseid asju teevad, siis võib julgelt lootusrikas olla. Soovin pikka, sooja ja ilusat kevadet koos kiire ja jõudsa paranemisega. Kallistan! :)

    VastaKustuta
  3. Võrumaa talvedest enamuses ongi märts lume ja tuiskudega talvekuu olnud, lumikellukesi eriti enne aprilli ei näe. See talv on igati tavaline vanaaegne talv 😁
    Sokid on Sul väga peened ja korrektsed!
    Lauamaalid aga täiesti originaalsed ja ilusad. Ma ei ole aastate jooksul midagi sellist nägema trehvanud. Väga tasemel asi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. P.s. ka Põlva- ja Valgamaa on VÄGA lumised praegu, arvata, et teiegi saate korraliku kasuka. Kuna mitmel pool terves lõunas on pinnaveetase sh salvkaevude oma, ebamugavalt madalal, ka meil, siis on see sadu ainult hea.

      Kustuta
  4. Oh rõõm sinust kuulda! Loominguline vägi lehvib. Muidugi saad sa suveks aedlema. Kujutle juba täna ennast sinna, siis on tulevikul täitumist!

    Lumi sadas maha jah, ma natuke porisesin, aga eks ta taimedele ole ju hää tekk...

    VastaKustuta
  5. No, me siis kirjutamise osas sarnased, ei saa tehtud!
    Aga siiski on väga hea sinust kuulda, ma juba vahepeal lausa googeldasin, et mis värk on ;)

    VastaKustuta