...nahistatakse...

...jaanuari tegemisi ja sujuvalt on 2/3  kuust ära nahistatud. Igasuguseid asju on tehtud, Kummut üles magamistoa ossa näiteks sai tuunitud ja on rõõmsalt kasutusse võetud.

Mulle isiklikult meeldivad kõige rohkem nupud. Täitsa uus kell on ka. Väga viisakas mu meelest. Selliseid saab 5 euro eest Alko 1000st. 😀

Ükspäev läks Ülo traatharja ostma, sest palke oli ikkagi vaja mingil moel puhastama hakata, Eriti trepi piirkonnas, et enne astmelaudade panekut nurk korda saada. Et tal sellesse harja siiski erilist usku ei olnud ostis ta lihtsalt igaks juhuks ja katsetamiseks sellise riistapuu.
 Alla 3 euro see maksis. Et see ost võib osutuda nii väärtuslikuks ei osanud ta aimatagi. Erilist jõudu sellega palkide puhastamine ei nõua,  suurt tolmu ei teki. Isegi minu jõud käi üle. Selline vaikne talveõhtute nokitsemine. Tulemusega oleme mõlemad ülimalt rahul.

Ise olen ikka heegeldanud. Üks vana kortsuseelik, mis liiga pikk ja lai oli ning alatasa jalgade alla kippus jääma sai suvekleidiks, Väga vana plaan, mis lõpuks teoks sai.

Kui inimesel on must kleit ja siis veel must sametkleit külmemaks ajaks, mustad pikad ja lühikese püksid, lisaks must siidine t-särk igaks elujuhtumis, siis on ju täitsa hea plaan punuda endale erinevaid top-e, mis nende kõikidega kanda sobiks.
Esimese heegeldamine kujunes mõneti seikluslikuks. Türkiissinine heegelniit, mida kasutasin oli algselt mõeldud muuka ja ma teadsin, et seda ei jätku aga uskusin siiralt, et küll ma tellin juurde. tuhkagi. Kui tellima hakkasin oli esimesest pilgust selge, et täpselt seda numbrit ei ole.  Midagi pidi ikkagi tellima ja valisin sadaolevaist tumedama. See oli väga vähe erinev aga parasjagu, et teist puuduvat varrukat sellega siiski teha ei saanud, Arutasin  juba olemasoleva varruka poole peale ja jätkasin sealt aga tegelikult oli midagi veel vaja, et asjal mõte oleks. Tellisin ka heledama niidi ja nii see läks. Lihtne, ühevärvilise ja kiirelt valmiv ... khm...😃

Vahepeal kuni tellitud niidikerad teel olid punusin ma juba järgmist. Sellega on nüüd selline asi, et olen suure imestamise tähe all. Ülo vaatas mind ka kahtlustavalt kui ma kolm erinevat sorti metalliniidiga edevaks tehtud lõnga tellisin. Pole ma kunagi eriti sallinud sellist karda ja müüd !?!? ei teagi kohe, et kas need on ealised iseärasused või logisevad mõned kruvid lihtsalt niisama aga ma kavatsen need kõik ära kasutada ja läbi heegeldada või kududa. Esimene on punane kuldniidiga. Kusjuures täitsa ilus aga see on veel tulevik. Väike näide siis eesootavast.

Lõpuks leidsin pintslid ka üles ja lõpetasin ühe juba suvel alustatud laua.
Ei teagi, kas olen sattunud rappa, suisa sohu või tundmatule planeedile 😏

22. jaanuar - siiani selle talve kõige külmem (päiksetõusu ajal langes -21,9 C) aga ka kõige ilusam. Tegin palju pilte. Polegi ammu eriti pildistanud. Ja sellise külmaga on Meeril ka voodi või õigemini diivanikoht garanteeritud.
 Pilte on ini päikesetõusu ajast kui hilisemast päikesesärast.  Lihtsalt, sest mulle meeldib talv väga. 😍


















Vaenlane väljal. Aga milline taust . Seekord oli nähtaval vaid neli aga vahel on ka neliteist. 


Sasskass tegi natuke pahandust ja kurjustamise peale pakkis ennast naja kõige väiksemasse olemasolevasse kastikesse ja ei teinud silmigi lahti kui pilti tegin.

Ja nii see jaanuar siis käest kaobki. 

9 kommentaari:

  1. Täna kohe oli selline päev, et pidi õue minema ja püüdma jäädvustada seda fantastilist ilu. Ehkki külm, aga see-eest ilus - midagi head ikka :)

    VastaKustuta
  2. Küll on kenasti maalitud, dekoreeritud lauajupp. Olen kindel, et selle värvimine tekitas meditatiivse seisundi :) Palgid on ilusad ja see Ülo poolt ekspluateeritav riistapuu meeldib mulle ka. Talvistest peižaasidest ma ei räägigi, neid vaateid on mul siin endalgi küllaga. Küll sina Evekene oled äge mutt.

    VastaKustuta
  3. Türkiisi ja musta komplekt on väga kaunis. Oskaks ma vaid heegeldada...

    VastaKustuta
  4. Küll mõni on ikka usin - pärast seda kirjatüki tunnen ma ennast kohe täitsa muiduleivasööjana. :-D Kõik nii suured ja ägedad asjad sul, ma siin koon tasapisi tavalisi randmesoojendajaid :-D
    Ja see esimene pepu pilt - oi, kui lummav :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. kullake, sa teed kõige tähtsamat tööd siin maailmas, sa oled ema ja selle kõrvalt ei olegi aega suuri asju teha

      Kustuta
  5. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  6. väga huvitav kummut, sahtlite asetus on nii lahe!
    Teil on seal muudkui ilusam ja kodusem ja hubasem ja ...

    Suurvormide heegeldamine, oh jeerum. Mulle meeldib kuidas sa komplekte kokku paned ja ma loodan siiralt, et see punane teeb veel ilma, sest sinine ja must on hää, aga punane ja must ...

    Talvevaated on ilusad. kestavad ilmselt märtsini.

    VastaKustuta