...on antud luba talvel tulla

Kindad, sokid, sallid, mütsid ja paksud vammused on välja otsitud. Puid kütteks on piisavalt. Vaim on valmis. Hetkel ongi ideaalsed elltalvised ilmad. Parajalt miinust, lund sedavõrd, et tundub valge ja peaaegu nii võiks nüüd kevadeni lasta. No vahel võik cm jagu lund juurde langeda, et oleks ikka valge ja puhas. 
Selleaastane talverüü sai ka valmis. On juba isegi debüüdi seltskonnas teinud. Tõsi, see toru, mis kaela ja vajadusel pähe käib on veel pooleli aga see on ju kukimuki. Koosneb kahest iseseisvalt kantavast osast aga võib ka korraga selga panna.



Peamiselt ma siiski loen ja kosutan vaimu krimkade ning põnevikega. Sekka muidugi ka seda ja teist muud. Nagu ikka on ka suurepäraseid leide. 
Alexander McCall Smithi Esimene daamide detektiiviagentuur, mis koosneb neljast raamatukesest on oma lihtsuse ja sooja huumoriga lihtsalt võrratu. Kel lugemata soovitan soojalt. Teine suurepärane leid on Helen Macdonaldi K nagu kull.  Suurepärane kaasakiskuv ja nagu tutvustuses öeldud ka südantlõhestav. Kohustuslik kirjandus julgeksin öelda 😃
Eks nüüd edaspidi tuleb hakata kevadeks ja suveks valmistuma. Midagi on vaja suveks selga punuda ja muidugi kataloogid ja veelkord kataloogid. Ikka need taimede omad.

4 kommentaari:

  1. Ilus on õues päikese ja härmatisega ja ise hetkel naudin ilma.Sinu nn."talverüü"on ikka fantasiline,tegelikkuses ikka veel ilusam.Aitäh raamatusoovituse eest,järgmisel korral võtan,olingi juba hädas mida head lugemiseks võtta.

    VastaKustuta
  2. Esimene daamide detektiiviagentuur on üks paremaid, mida ma viimastel aastatel lugema olen juhtunud. Nii soe ja inimlik.

    Ilm võiks vabalt jääda. Mina küll tahaksin sutsukene sula vahepeal, et omast lollusest auto aknapesupaaki jäänud suvine pesuvedelik välja pritsida ja talvine töll asemele valada. Aga see on ka kõik. Väga ilus aeg on praegu.

    Jube käsitööhimu tuleb peale su näputööd vaadates. Ehk millalgi midagi natuke jõuan ka...?

    VastaKustuta
  3. Imelised värvid. See keskmine on kadeduse tekitaja :)

    VastaKustuta
  4. Ilus talverüü tõesti! :) Ise ma alles võtan hoogu, et käsitööga jälle tegelema hakata. Ja lugemine on ka mõnus hobi. Kahjuks mul endal pole selle jaoks aega. :( Aga kuskil mälusopis on mul meeles, kui hea see oli...

    VastaKustuta